INFORMACIJE ZA GRAĐANE
Poštovani sumještani,
kontakti na koje možete postavljati upite vezano uz funkcioniranje rada i života na području Općine Bizovac u novonastalim okolnostima, a vezano uz sprečavanje širenja epidemije koronavirusom COVID-19 su:
Općina Bizovac: 031/675-301,
e-mail: nacelnik@opcina-bizovac.hr
Općinski načelnik Srećko Vuković, mobitel: 099/437-3003
Načelnica Stožera CZ Općine Bizovac, Tanja Tavić, mobitel: 098/907-6856
Član Stožera CZ Općine Bizovac, Nediljko Pušić mobitel: 099/216-3309
MJERE ZAŠTITE GRAĐANA
http://www.opcina-bizovac.hr/files/COVID-19 letak.pdf +Pročitaj više
Zabrana korištenja dječih igrališta
Shodno preporuci Nacionalnog stožera civilne zaštite zbog širenja korona virusa i na području Općine Bizovac do daljnjega se zabranjuje korištenje dječjih igrališta.
+Pročitaj višeCRVENI KRIŽ VALPOVO
Pozivamo starije sugrađane i osobe slabijeg imuniteta da prate preporuke Nacionalnog stožera civilne zaštite i da narednih tjedana izbjegavaju odlaske na javna mjesta. Gradsko društvo Crvenog križa Valpovo u skladu s mogućnostima i potrebama građana organizirat će dostavu potrebnih lijekova i proizvoda za održavanje zdravlja te nužnih namirnica osobama koje su u najvećem riziku od obolijevanja.
Svoje potrebe stariji sugrađani mogu prijaviti od ponedjeljka do petka
od 8:00 do 14:00 sati na broj 031 651 479
te od 8:00 do 20:00 sati na broj 099 758 1393.
Molimo sve sugrađane da SOS telefon koriste isključivo starije osobe i osobe slabijeg imuniteta koji su sami i nemaju pomoć od obitelji ili druge osobe. Napominjemo da će djelatnici i volonteri koji će pružati dostavu potrebnih lijekova i proizvoda za održavanje zdravlja te nužnih namirnica biti propisno označeni oznakama Hrvatskog Crvenog križa.
Gradsko društvo Crvenog križa Valpovo moli sugrađane da se uz pridržavanje svih propisanih mjera Nacionalnog stožera civilne zaštite s posebnom pažnjom odnose prema najugroženijem dijelu stanovništva, starijim osobama. S obzirom na mnogo građana koji su se samoinicijativno uključili u pomoć svojim starijim susjedima u dostavi lijekova i proizvoda za održavanje zdravlja te nužnih namirnica, apeliramo da je u pružanju dobrosusjedske pomoći važno poštivati sljedeće mjere:
Kontaktirajte ih telefonski
Obilazite starije osobe, ali im nemojte nepotrebno ulaziti u kuću/stan
Pozvonite ili pokucajte na vrata, dozovite osobe van
Na udaljenosti od barem 2 metra pitajte ih što im je nužno od lijekova, proizvoda za održavanje zdravlja ili nužnih namirnica
Dostavljene lijekove ili namirnice odložite na mjesta gdje si oni mogu sami uzeti strogo vodeći računa o higijenskim mjerama
Koristite zaštitnu opremu – maske, rukavice, dezinfekcijska sredstva
Imajte na umu da se širenje virusa može spriječiti isključivo odgovornim ponašanjem!
+Pročitaj više
STOŽER CIVILNE ZAŠTITE REPUBLIKE HRVATSKE
Od ponoći su u Hrvatskoj na snazi odluke Stožera civilne zaštite Republike Hrvatske kojima na snagu stupa čitav niz mjera u svrhu sprječavanja širenja zaraze novim koronavirusom u trajanju od 30 dana.
Ovim odlukama zabranjuju se javna okupljanja i sportski događaji, obustavlja rad u ugostiteljskim objektima i prodavaonicama osim prehrambenih i ljekarni, obustavlja se rad sportskih i rekreacijskih centara i obustavljaju se vjerska okupljanja.
Na snazi je i privremena zabrana kretanja osoba preko graničnih prijelaza.
Za provedbu mjera bit će zaduženi stožeri civilne zaštite jednica lokalne i područne (regionalne) samouprave kroz aktivaciju operativnih snaga sustava civilne zaštite.
www.kazup.hr/images/odluka_-_mjere_ograničavanja_društvenih_okupljanja_rada_trgovina.pdf
www.kazup.hr/images/odluka_-_privremena_zabrana_prelaska_preko_graničnih_prijelaza_rh.pdf
+Pročitaj više
Stožer CZ Osječko-baranjske županije - MJERE ZAŠTITE
STOŽER CIVILNE ZAŠTITE
OSJEČKO-BARANJSKE ŽUPANIJE
Stožer civilne zaštite Osječko-baranjske županije, na zasjedanju 16. ožujka 2020. godine, donio je preporuke i apele za građane na svom području. Mole se svi građani da se s obzirom na sva nastojanja u suzbijanju širenja Corona virusa (COVID-19) da se krajnje ozbiljno ponašaju u skladu s preporukama i apelima.
1. PREPORUKE GRAĐANIMA
- Preporuča se građanima s kroničnim i autoimunim bolestima te plućnim bolesnicima da svoje izlaske iz domova pokušaju smanjiti na najmanju moguću mjeru;
- Preporuča se građanstvu da svoje izlaske iz domova svedu na minimalnu moguću mjeru, kao i sva okupljanja i druženja izvan svojih domova i obitelji;
- Upućuje se apel građanima u samoizolaciji, da je shvate krajnje ozbiljno, te da se pridržavaju svih naređenih mjera.
2. PREPORUKE JEDINICAMA LOKALNE SAMOUPRAVE
- Preporuča se JLS (gradonačelnicima i načelnicima) da na svom području otkažu sva kulturna, sportska i druga dešavanja;
- U potpunosti ograničiti korištenje prostora u vlasništvu JLS kao što su domovi kultura i sl;
- Sahrane organizirati isključivo uz prisustvo najbliže obitelji;
- Poduzeti mjere koje mogu olakšati svakodnevni život građanima na području JLS;
- Rad gradskih i općinskih uprava organiziraju na način da u radu sa strankama rješavaju prvenstveno telefonskim ili elektronskim putem, odnosno da kontakt svedu na minimum.
3. PREPORUKE POSLODAVCIMA S PODRUČJA OBŽ
- Preporuča se da poduzmu mjere iz svoje nadležnosti, a u svrhu zaštite zaposlenika da osiguraju sve mjere zaštite. Po mogućnosti razmotriti skraćivanje radnog vremena djelatnicima i rad od kuće, ako je moguće;
- Omogućiti barem jednom roditelju s djetetom predškolske dobi da ostane s njim kod kuće.
4. PREPORUKE UGOSTITELJIMA
- Pozivaju se svi vlasnici ugostiteljskih objekata da razmotre mogućnosti skraćivanja radnog vremena i provođenje pojačane mjere dezinfekcije u prostoru svog objekta.
5. PREPORUKE GOSPODARSTVENICIMA KOJI SE BAVE TRGOVAČKOM DJELATNOŠĆU
- Preporuča se svim trgovcima organizirati rad na način da ograniče broj ulazaka korisnika koji se nalaze u isto vrijeme u prostoru trgovine na razuman broj prema njihovoj procjeni ovisno o veličini objekta;
- Provoditi mjere pojačane dezinfekcije, naročito na blagajnama, sanitarnim čvorovima, i općenito prostorima gdje prolazi veliki broj ljudi;
- Poštivati razmak između kupaca na minimalno 1,5m;
- Preporuka obrtnicima (frizeri, kozmetički saloni, fitnes centri) poduzmu pojačane mjere dezinfekcije, te ograniče broj ulazaka korisnika;
- Pri provođenju preporuka za rad i mjera prevencije, obratiti pozornost na zaštitu djelatnika primjenom sredstava zaštite, maski, rukavica i sredstava za dezinfekciju.
Za dodatna pitanja i upute obratiti se na mail: civilna.zastita@obz.hr.
Načelnik Stožera
Goran Ivanović
+Pročitaj višeStožer CZ Općine Bizovac - Mjere zaštite (COVID-19)
Stožer civilne zaštite Općine Bizovac dana 15. ožujka 2020. godine održao izvanrednu sjednicu i donio slijedeće odluke:
Na temelju članka 12. Poslovnika o radu Stožera civilne zaštite općine Bizovac („Službeni glasnik općine Bizovac“ br. 5/18, Stožer civilne zaštite općine Bizovac na svojoj 1. sjednici održanoj dana 15. ožujka 2020. godine donio je slijedeće odluke:
1. Od ponedjeljka, 16. ožujka 2020. godine, obustavlja se na 14 dana redovan rad Dječjeg vrtića „Maslačak“ u Bizovcu. Svi roditelji koji nemaju mogućnosti ostaviti djecu koja su polaznici vrtića u svojim kućanstvima u navedenom periodu zbog obaveza na radnim mjestima, mogu djecu dovesti u Dječji vrtić gdje će biti organiziran prihvat. Prije predaje te djece u Dječji vrtić molimo roditelje da telefonskim putem direktno kontaktiraju odgojiteljice o planiranom terminu dovoza djece ili na broj telefona Dječji vrtić „Maslačak“ 031/675 431.
2. Od ponedjeljka, 16. ožujka 2020. godine, sukladno odluci Vlade RH, obustavlja se na 14 dana nastava kako u Osnovnoj školi dr. Bratoljuba Klaića i svim područnim školama na području općine Bizovac.
3. Od ponedjeljka, 16. ožujka 2020. godine, na 14 dana daje se preporuka zaposlenicama na projektu „Zaželi priliku u općini Bizovac“ da ne ulaze u prostorije korisnika, nego da obavljaju samo nabavku hrane i lijekova za potrebe korisnika.
4. Od ponedjeljka, 16. ožujka 2020. godine, na 14 dana zatvaraju se za sve posjetitelje prostorije Edukativnog centra i društvenih te sportskih objekata na području općine Bizovac.
5. Od ponedjeljka, 16. ožujka 2020. godine, u narednih 14 dana rad općinske uprave općine Bizovac bit će organiziran na način da se svi radni zadaci djelatnika općinske uprave sa strankama obavljaju prioritetno telefonski (031/675-301) ili putem elektroničke pošte: opcina.bizovac@os.t-com.hr
6. Od ponedjeljka, 16. ožujka 2020. godine, na 14 dana obustavljaju se sva veća okupljanja, kulturna i zabavna događanja, sportski susreti kao i treninzi sportaša, kako na otvorenim, tako i u zatvorenim prostorima na području općine Bizovac, te se daje preporuka vlasnicima ugostiteljskih lokala i prodavaonica da pribave odgovarajuća dezinfekcijska sredstva za dezinfekciju prostora.
7. Sukladno preporukama Nacionalnog i Županijskog stožera civilne zaštite upućuju se svi građani kako nema potrebe za gomilanjem namirnica budući opskrba istim nije ni sa čime ugrožena.
8. Sukladno preporukama Nacionalnog i Županijskog stožera civilne zaštite upućuju se svi građani da kontakte sa zdravstvenim djelatnicima, osim u hitnim slučajevima, prvenstveno obavljaju telefonski ili putem elektroničke pošte.
Načelnica Stožera |
|
Općinski načelnik |
Zamjenica općinskog načelnik |
|
Srećko Vuković, v.r. |
Tanja Tavić, v.r.
|
|
|
+Pročitaj više
24. Sjednica Općinskog vijeća
Sjednica će se održati 4.ožujka 2020. godine u općinskoj vjećnici Općine Bizovac s početkom u 19,00 sati.
+Pročitaj višeOvoga proljeća počinju radovi u sklopu projekta rekonstrukcije državne ceste D2 od Normanaca do Josipovca
Vrijednost projekta iznosi približno 90 milijuna kuna
+Pročitaj višeOdluka općinskog načelnika o finaciranje udruga u 2020. godini
Općinski načelnik Srećko Vuković na prijedlog povjerenstva donio Odluku o finaciranju programa i projekata udruga u 2020. godini.